Tetor-Nëntor 2014
Qëllimi i konkursit është të gjenerojë ide që do të çojnë në përmirësimin e detajuar e projekteve urbane dhe ndërhyrjeve publike. Këto do të ndihmojnë çdo zonë të nxisë një identitet më të mirë, në të njëjtën kohë të përmirësojë lidhjen e zonës dhe bashkëveprim me të gjithë rrethinat e saj. Përfitimet Konkursi për korridorin Tiranë-Durrës buron nga nevoja për të përmirësuar gjendjen urbane të zonës përgjatë këtij korridori. Ky është një nga boshtet kryesore të qarkullimit të Shqipërisë që lidh dy qytetet më të mëdha në vend dhe përsëri i lidh ata të dy në aeroport. Ai është bërë një korridor ekonomik që sjell të ardhura të mëdha në vend. Ai shkurton distanca nëpër shumë qytete të vogla dhe nga kjo pikëpamjei gjithë vendi është përfitues, ndërsa komunitetet përgjatë korridorit do të jetë përfituesit direkt.Nga pikëpamja organizative, ky konkurs e ndan korridorrin e zonës Tiranë- Durrës në tri segmente / pjesë: zona që lidh Tiranën me autostradën metropolitane,zona që lidh Durrësin me autostradën metropolitane, dhe qytetin e Vorës, e cila është e ndarë në gjysmë nga autostrada metropolitane(Harta Durana: Segmenti 1, 2, 3).Ndërkohë konkursi përcakton tre segmente / zona, në fazën 1, konkurrentët mund të zgjedhin individualisht zonën e ndërhyrjes sipas preferencave. Nëse konkurrentët vendosin të konkurojnë për më shumë se një segment, ata do të duhet të rendisin preferencat e tyre.
PIOVENEFABI + YellowOffice + ArchiSpace Studio
Piovenefabi | YellowOffice | Archispace Studio | Stefano Graziani | Vladimir Myrtezai | Mobility in Chain (MIC)
DOGMA + Studio B&L
Martino Tattara | Pier Vittorio Aureli | Luciano Aletta | Ophélie Dozat | Hubert Holewik | Ezio Melchiorre | Giovanna Pittalis | Ermal Bleta | Doriana Bleta | Roland Lika | Artan Gjoni | Orlen Ramzoti | Andrea Branzi | Agim Seranaj
L’AUC + DEA Studio + ENCORE
François Decoster | Gaétan Brunet | Ervin Taçi | Aymeric Le Bon | Pierre Boivin | Alket Meslani | Klodiana Emiri | Klaudio Onuzi | Sokol Metoja | Rovena Metoja